2013. augusztus 1., csütörtök

Rendkívüli élmény - Fentről le, mélyből a magasba! A titok: a megalázkodás

Vasárnap elvesztettem minden iratomat(személyi igazolvány, jogosítvány, bankártya, pénz stb.), mert néhány órával korábban nem azt tettem amire a Lélek indított. A délelőtti istentiszteleten perselyezéskor nem tettem oda minden pénzemet az oltárra, pedig a Lélek arra indított. Most azt tudom mondani, hogy csak az a pénz van jó helyen amit a perselybe tettem. A többi sorsa a következő: Egy benzinkútnál(190. számú Shell M35 Józsai pihenőhely) az autó tetején maradt a pénztárcám, illetve nem maradt ott, mert elindulás után leesett és valaki felvette... A biztonsági kamerák felvételének elemzése csak nyomozás keretében végezhető. A rendőrség felvette az adatokat és jelenleg is folyik az ügy kivizsgálása. A tanulság minden hívő számára, hogy amire a Lélek indít azt tedd meg azonnal és ne tanácskozz testtel és vérrel.
Mikor hazajöttem a margittai gyülekezetben megvallottam vétkemet a szolgálat előtt és az Úr megbocsátott...
Ezt onnan is tudom hogy a tegnap csodát éltünk át. A hónapok óta folyó ingatlan vásárlás bonyodalmai Albison(egy imaháznak való helyet kerestünk és sok akadályba ütköztünk) egy nap alatt megoldódtak. A tegnap reggel még semmi nem volt és mára még egy hagyatéki eljárás lefolytatásával és adás-vételi szerződéssel egy szép kis helyet(470 nm) nyertünk az Úrtól mindössze 1000 RON-ért. Már telekkönyvezhetjük is az ingatlant. Korábban 10.000 és 20.000 RON között nyílt volna lehetőség ingatlan vásárlásra. Ez tehát nekem jel volt arra nézve, hogy az Úr megbocsátott és mindennel a javamat munkálja! Áldott legyen az Ő neve!!!

Az alábbi videó a vasárnap délutáni szolgálatot rögzítette...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...